BOJLERY | ČERPADLA | DŘEZY | KAMNA | KOUPELNY | TOPENÍ |

Provozovatel...

HORÁK-CZ, s.r.o.
Zadní 263/26
408 01 Rumburk

IČO: 25480073
DIČ: CZ25480073

Tel.: 603 189 981, 412 331 111

E-mail
HOT-LINE

 

Pracovní doba
po - pá: 8:00 - 12.00
  13.00 - 16.30
so: 8.00 - 12.00

Registrovat se a nakupovat můžete NONSTOP.

Osobní odběr pouze na adrese :

Zadní 263/26

408 01 Rumburk

Koupelny značky Ravak, sanitární keramika Jika a kvalitní krbová kamna s výměníkem.

FAQ - ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

1) Jak nakládat s nevyplněným záručním listem?
2) Je možno si u Vás zboží vyzvednout osobně ?
3) Kdy mi dodáte zboží?
4) Jak podle vašeho označení poznám typ radiátoru?
5) Co dělat, když nenajdu zboží, které hledám?
6) Na co si mám dát pozor při přebírání zboží?
7) Je zboží, které dodávate, skutečně 1.jakosti a se zárukou.


Jak nakládat s nevyplněným záručním listem?

Záruční listy ke zboží nevyplňujeme při expedici, protože ze zákona má zákazník 14 dní od dodání zboží na odstoupení od smlouvy a i proto, že jsou uzavřeny v originálních obalech. V okamžiku, kdy budete chtít záruční list potvrdit, zašlete nám jej na naši adresu. My Vám jej samozřejmě potvrdíme a zašleme zpět.

Nahoru


Je možno si u Vás zboží vyzvednout osobně ?

Zboží lze vyzvednout osobně v sídle firmy
Horák - CZ, s.r.o.,Zadní 263/26,Rumburk.

Pracovní doba je :
Po - Pá 8.00 - 12.00
           13.00 - 16.30
So        8.00 - 11.00

Je ale nutné si ho NEJPRVE objednat přes internetový obchod a POČKAT na potvrzení, zda je zboží skladem.

Nahoru


Kdy mi dodáte zboží?

Záleží na několika faktorech.

1. Máme - li zboží skladem
- do 2 pracovních dní od data expedice z našeho skladu   

2. V případě, že zboží nemáme skladem, se doba dodání prodlužuje o dobu našeho naskladnění.    

Nahoru


Jak podle vašeho označení poznám typ radiátoru?

Příklad :

typ 22 6120 -

22 - znamená 2 desky vnější a 2 lamely vnitřní

6 - znamená 60cm vysoký
120 - zamená 120cm dlouhý

Nahoru


Co dělat, když nenajdu zboží, které hledám?

V tomto případě nám zašlete poptávku na náš kontaktní mail, nebo volejte či faxujte na kontaktní čísla.

Nahoru


Na co si mám dát pozor při přebírání zboží?

Při přebírání zboží si pečlivě prohlédněte obal. Jestliže je jakýmkoliv způsobem poškozen, tak trvejte na okamžitém zápisu do přepravního listu. Do tohoto zápisu musíte napsat, že obal byl porušen. Jedině takto dopravní služba uzná Vámi podanou reklamaci.

Nahoru


Je zboží, které dodávate, skutečně 1.jakosti a se zárukou.

Ano, zboží je v 1. jakosti .

Na základě objednávky od zákazníka objednáme nové zboží přímo od výrobce ( např : JUNKERS,DAKON, IMMERGAS, RAVAK … ) nebo od jeho největších velkoodběratelů, pokud již nové zboží nemáme skladem v našem „ kamenném obchodě „ , který spolehlivě funguje víc jak 4 roky. Na výrobky poskytujeme ( a je to i v nákupním řádu ) záruku stejnou, jakou poskytuje výrobce či dovozce dle platných zákonů ČR.
 Pokud Vám servisní firma odmítá dát do provozu výrobek zakoupený jinde ( např. u nás ) než u této firmy, pak Vám nezbývá nic jiného, než na to upozornit výrobce či dovozce, pro kterého firma servis provádí. Ten by Vám měl doporučit jinou a solidní firmu, která Vám výrobek uvede do provozu.

Nahoru


Zákazník...

Uživatel: Nepřihlášen

Nákupní košík: 0 Kč

Akce...

Aktuality...

Novinky e-mailem...

Copyright © 2017 HORÁK-CZ, s.r.o. All rights reserved.
Internetový obchod EasyShop® 3.9 © IT STUDIO s.r.o.